Crossout — Anomalous nomad
— Unique armoured car: “Anomalous nomad”; — New movement part: “Icarus I” heavy hover (4 pcs.); — New hardware: “Hoplite”; — Cabin: “Ermak” heavy cabin; — Weapon: “Quasar” plasma gun; — Additional hardware: “Colossus” engine, “Gasgen” generator, “KA-1 Discharger” recharge booster, “Ammo reserve” ammunition; — Character portrait: “Trent”; — Paint cans; — 1500 in-game coins; — Early access to new structural parts; — A set of structural parts; — Maximum number of parts increased to 70. At a time when Dawn’s Children had just discovered the path to the Mortuary, Trent was among the first to venture into this zone of anomalies. An engineer and explorer, he created the “Conductor”, a device for safely studying mystical phenomena. But one of his expeditions turned into a trap: the system malfunctioned, and Trent found himself locked inside, guided only by strange signals coming from the “Conductor”. Winding his way through the anomalous rifts, he survived only thanks to discovering the wreckage of the “Blizzard” orbital ship lost in distorted space. After salvaging it, Trent rebuilt his vehicle: instead of wheels, he used fragments of jet engines, creating a machine capable of moving where ordinary cars were useless. The ship’s armour protected him from anomalous surges. This vehicle allowed him to escape the trap. However, Trent was unable to leave the confines of the Mortuary. They say he became its guardian or prisoner. The unique armoured car featured in the pack has a very fine balance of firepower, module effects, and speed in the battle. To place a car in your garage, open the “Packs” tab, select the desired car and press “Assemble”. If you buy this pack, the maximum number of parts you can use when assembling a car will be increased to 70. Attention! In certain conditions, your storage may run out of space. Buying this pack also unlocks early access to certain structural parts. Some of the parts may only be available in a single copy. Paint cans are a great way to make your armoured car look unique. Coins are the in-game currency used to buy parts at the market from other users and to pay for using the workbenches to craft parts. Attention! If you buy several packs, the amount of coins you receive will be combined!