Wingspan Oceania Deluxe Upgrade Pack
This bundle includes: WINGSPAN: European Expansion WINGSPAN: Oceania Expansion Seasonal Decorative Pack Woodland Wonders Decorative Pack Wingspan: European Expansion takes you on a journey to another continent. Explore diverse European habitats and meet charming, beautiful birds with new interesting abilities. In the adaptation of the award-winning Wingspan: Oceania Expansion embark on a journey through the breathtaking lands of Oceania. Learn about birds from around Australia and New Zealand and all-new resources and mechanics that will enrich your adventure of creating a wildlife preserve. With the decorative packs, you will gain unlimited access to exclusive and seasonal backgrounds along with matching player portraits. Choose the ones you're in the mood for each game and enjoy digitally painted backgrounds no matter the season, time, and place.