Super Kids Racing : Remastered
Get Ready for Ultimate Kids Racing Adventure. This game will give you chance to make your kids happy with your happiness. Features -Suitable specially for kids and there families too. -8 Racing Challenges with upto 100 laps in the game. -More then 100 cars available in the game. -Various different environments like desert, snow, city,highway, etc. -Both Kids and family will Enjoy this game. -Both Keyboard and Controller support provided. Get Ready for Racing Adventure..........