Soulstone Survivors
Soulstone Survivors is a fast-paced action roguelite that thrusts you into epic battles against relentless hordes and colossal bosses. Harness the power of the Void to craft unique builds, unlock powerful weapons, and push your characters to new heights—all in pursuit of godlike abilities. Jump into the action as one of many distinct Void Hunters, each offering different playstyles, skill trees, and specializations. Whether you focus on raw power or nuanced strategy, you’ll find endless ways to dominate the battlefield. Fight massive Titans, combine devastating runes, and discover hundreds of active and passive skills to create unstoppable synergies. Not available on Xbox One.