REPLACED
REPLACED is a 2.5D sci-fi retro-futuristic action platformer set in an alternate 1980s America, with free-flow action combat and a deep, dystopian story. You play as R.E.A.C.H. - an artificial intelligence trapped in a human body against its own will, striving to adjust to human life, in and around Phoenix-City. Outlaws are rife in a society that has sustained lasting damage and taken a turn for the worse, following a catastrophic nuclear event. Everything is ruled by corruption and greed and the ones in power see humans and their organs as nothing more than currency. REPLACED focuses on a single player experience, with a mix of cinematic platforming, pixel art and free-flow action combat. Set in a complex gritty stylized cyberpunk inspired world combined with deep engaging dystopian story set in an alternative past. Explore and uncover its mysteries as R.E.A.C.H. who is beginning to understand that everything comes at a price.