Relic Abyss
Relic Abyss is an action-filled anomaly that mixes lovecraftian fantasy with medieval sci-fi, bundled in a cute art-style and a banger soundtrack! Explore a desolate yet beautiful world being consumed by the Abyss. Embark on a quest to preserve existence, meeting fellow adventurers along the way! Discover ancient relics, forge powerful gear, and evolve your skills to defeat primal evil and prevent catastrophe! One day, a giant sinkhole appeared slowly devouring the world. Many refer to it as the Abyss. In it's wake, insurmountable amounts of unknown creatures were released and wrecked havoc upon the land. The world became engulfed with death and the creatures reigned supreme. This is when Goddess of Creation called upon the remaining brave adventurers of the realm to take arms, and fight against the denizens of the Abyss. Tasked with destroying the World Eater, will they be able to save the world? Play up to 20 uniquely designed adventurers Over 134+ Unique Character Skills including Ultimate Skills. Choose your own build path Upgrade your equipment Collect enemy cards and enchant your gear Discover powerful relics Procedurally generated levels Randomized Perks System Battle otherworldly bosses City builder elements in an expansive HUB level Meet interesting and memorable cast of Characters Training to improve your abilities 6 Playable Levels with unique encounters Incremental Difficulty Levels The game also feature an over 2 hour original soundtrack. Each level will have 5 Unique soundtracks playing. All passionately composed by "Buch Dacanay"! The general theme for the soundtrack is "Positive Depression", which perfectly matches the themes explored in the game's storyline.