Pirates Pinball
Enjoy Pirates Pinball, prepare for an amazing adventure fighting the kings armada and trying to reach tortuga island, to take the biggest treasure of them all. A perfect reproduction of a pinball machine, with all the graphic details and sounds. Discover all the secrets, find all the missions to unlock all the trophies. Become number 1 in the world or the best among your Friends, posting your high score on the online leaderboard. - Arcade design. - More than 8 missions to accomplish! - Multiball, Extraball, Skillshot, Jackpots... - Reproduction with all the details, lights and sounds. - 4 different cameras to choose from. - Online Leaderboard.