Persona 4 Revival
Step into a Supernatural Turn-Based RPG Adventure Solve Mysteries, Strengthen Bonds, and Awaken Your Persona Who’s on Air? Legend has it that a mysterious broadcast known as the "Midnight Channel" appears only on rainy nights. The day after it airs, a corpse is found in Inaba, a quiet and peaceful town in rural Japan suddenly thrown into turmoil. To uncover the truth behind these chilling mysteries, you and your friends form an investigation team to unravel the secrets of the Midnight Channel and the bizarre murders. As your adventure unfolds, you face off against "Shadows," eerie manifestations of individuals' darker selves. Together, you awaken a hidden power called "Persona" and embark on a journey to prevent more tragedies while uncovering the truth behind the chaos. Key Features ■ Discover the Thrilling Midnight Channel Immerse yourself in a dual-layered narrative set in the peaceful yet unsettling town of Inaba. Investigate supernatural occurrences, solve murders, and unravel the secrets of the Midnight Channel alongside your teammates in a story-driven gameplay experience. ■ Exhilarating Turn-Based Battles Exploit enemy weaknesses, unleash powerful "All-Out Attacks," and master the strategic use of Personas to overcome formidable foes. Acquire or fuse new Personas and develop your unique battle style as you uncover the secrets behind the Midnight Channel. ■ Shape Your Year and Your Destiny Immerse yourself in the life of a teenager, where every day is filled with new choices. Balance sports, part-time jobs, school life, and friendships, all while preparing to confront the mysteries of the Midnight Channel. Every decision you make shapes your journey, leading to unique and unforgettable experiences and endings. ■ Anime Cutscenes & Memorable Characters Experience beautifully updated anime-style and 3D cutscenes and strengthen bonds with irreplaceable characters. Every heartfelt connection impacts your journey and shapes the story. ■ A Beloved Remake for Fans and Newcomers Rediscover the iconic Persona adventure with enhanced visuals, improved gameplay, modern aesthetics, and exciting new quality of life updates features that bring the classic to life like never before.