MultiVersus
Season 5 will serve as the final seasonal content update for MultiVersus. As January 31, 2025, real money transactions are no longer available. Season 5 will begin on February 4, 2025, and run through May 30, 2025. All online features will continue to be available until Season 5 concludes on May 30, at which point MultiVersus will no longer be available to play online or download. Unused Gleamium and character tokens can be used to access and purchase content in-game until the end of Season 5 on May 30. To play MultiVersus offline after May 30, download the latest version of the game and log in during Season 5, between February 4 and May 30. CHARACTERS Choose from Bugs Bunny, Batman, Arya Stark, Rick Sanchez, and many more. In MultiVersus, every star brings their unique moves, worlds and attitudes to fight. And as the roster expands, so does the spectacle — with new personalities and play styles turning up the heat in every battle. MAPS Our maps turn legendary realms like the Batman’s Bat Cave, Jake and Finn’s Treefort, Game of Thrones’ Throne Room into epic battle grounds. And the best part? We’re adding new maps regularly, so the party never stops! MODES Whether you’re seeking the intensity of 1v1, the frenzy of a 4-player mayhem, or team up for strategic 2v2 battles, we’ve got you covered. Plus, introducing an all new PvE mode, a thrilling realm of limitless combat possibilities designed for solo or co-op play. CROSS-PLATFORM MultiVersus has full cross-play and cross-progression support across all platforms. THAT’S NOT ALL FOLKS! Our brawlin’ Multiverse does not hit snooze — and neither should you! There’s always something new brewing in our evolving MultiVerse with regular content drops and on-going quality improvements. Please note, voiceover/audio lines for content released on or after January 21, 2025, will be available in English only. Additionally, new voiceover/audio lines for existing characters interacting with new characters released on or after January 21, 2025, will be available in English only. All other supported languages will be available via subtitles.