MechWarrior 5 - Franchise Bundle
Step into the cockpit of two modern MechWarrior experiences in the MechWarrior 5 Franchise Bundle. MechWarrior 5: Mercenaries + Heroes of the Inner Sphere Build your own mercenary company in a dynamic, open-ended Inner Sphere. Take contracts, manage your pilots, salvage and customize BattleMechs, and fight for profit and survival across a constantly shifting warzone. Heroes of the Inner Sphere expands the experience with Career Mode, new missions, new ‘Mechs, weapons, and systems. MechWarrior 5: Clans + Ghost Bear: Flash Storm Experience the Clan Invasion through a focused, cinematic campaign. Fight as a Smoke Jaguar warrior in the base game, then lead the elite Silveroot Keshik of Clan Ghost Bear in Ghost Bear: Flash Storm. Command a five-mech Star, deploy advanced OmniMechs, and take on story-driven missions featuring factions whose stories have never been told like this before. Two ways to play MechWarrior: Open-ended mercenary sandbox vs narrative-driven Clan campaign - Deep BattleMech customization across both games - Expanded content with two major DLCs - Solo and co-op gameplay From carving out your legacy as a mercenary commander to fighting on the frontlines of the Clan Invasion, this bundle delivers the core MechWarrior 5 experience.