M.A.D. Cows
Militant. Armed. Domestic. Cows! For centuries, the aliens mutilated cattle with little to no consequence. Finally, the cows had enough. They organized. They trained. Now they are ready... for their revenge! M.A.D. Cows is an exciting, retro, action platform game. Mow down aliens. Buy better guns. Rescue cows, dogs, raccoons, and more.