Love FMV
Wales Interactive is proud to offer the very best Rom-com interactive movies, Five Dates and the sequel Ten Dates, in one bundle! TEN DATES Ten Dates is the sequel to the interactive rom-com, Five Dates. Misha, a millennial from London in search of that elusive in-person connection, tricks her best friend Ryan into going to a speed dating event with her. Each with their own five potential matches, Misha and Ryan must pluck up the courage and turn on the charm to date wildly different personalities. Starring Rosie Day (Outlander), Charlie Maher (Conversations with Friends), Meaghan Martin (Until Dawn, Camp Rock), Sagar Radia (Industry), Sam Buchanan (The Power), Kaine Zajaz (The Witcher), Ellie James (I May Destroy You), and Rhiannon Clements (Death On The Nile). FIVE DATES Vinny, a millennial from London, joins a dating app for the first time while living in lockdown during the coronavirus pandemic. With five potential female matches, Vinny must pluck up courage to video date with wildly different personalities, starring Mandip Gill (Doctor Who) and Georgia Hirst (Vikings).