Lonely Mountains: Snow Riders
Take a deep breath, count to three, and… go! Lonely Mountains: Snow Riders is a game about skiing down gorgeous mountain vistas. Slice through deep snow, skitter over ice lakes, and leap into the air in spectacular jumps, all surrounded by a variety of breathtaking landscapes. Play solo or race together! Snow Riders also adds a brand new feature to the Lonely Mountains world – online multiplayer! Work your way down the mountain as a team in co-op, adding save points as you go, or compete in a breakneck race to the base in versus mode. Available for 2-8 players. Fancy a challenge? Perform daredevil tricks or try to best your time for a spot on the leaderboard. Or you can take the road less travelled, discovering shortcuts as you explore the slope. Unlock new equipment, outfits and tricks as you play! Whether you’re looking for a challenge or a chilled out vacation with friends, Lonely Mountains: Snow Riders is the perfect winter getaway.