Little Kitty, Big City
Will you make your way home or will you explore what the big city has to offer first? I mean, getting home is obviously your main priority. Obviously. Well, it's one of your priorities. Maybe more of a guideline... It's definitely on your To-Do list somewhere! But first? Exploration!