KEMCO RPG Selection Vol. 7
Now you can enjoy 4 RPGs; Asdivine Cross, Alphadia Genesis 2, Ruinverse, Chroma Quaternion, in one bundle! ◆Asdivine Cross A fateful journey of the bearers of light and darkness Over 200 skills that can be learned from enemies! Will there be heart-pounding individual endings with the heroines? ◆Alphadia Genesis 2 Beyond the revolving fate lies their path A profound story where each belief and justice collide. Enjoy dynamic turn-based battles! ◆Ruinverse RPG with a two-souled heroine An adventure full of laughter and sadness with a heroine harboring alter ego. Master free-form development using the skill tree. ◆Chroma Quaternion A delightful and thrilling tale about roles An exquisitely vivid world adorned by the seasons. With cute pixel art in motion, the exhilarating and exciting battles are a must-see!