KEMCO RPG Selection Vol. 10
Now you can enjoy 4 RPGs; Infinite Links, Overrogue, Fairy Elements, Dragon Prana, in one bundle! ◆ Infinite Links A tale of wishes and conflict over ancient magic relics Embed talismans into your skill board and unleash ultimate techniques! ◆ Overrogue Deck-building roguelite × JRPG Infinite combinations and powerful combos will push your strategic thinking to the limit! ◆ Fairy Elements A fateful encounter across the flow of time Amid a battle for the kingdom’s survival… you find yourself in a world 200 years in the future!? ◆ Dragon Prana The descendants of heroes… can’t work together!? Master a wide variety of classes and conquer nostalgic pixel-art dungeons!