Into the Slimy Ruins Bundle
Into the Slimy Mines A roguelike tower defense with a card-driven twist. Build your deck, carve out tunnels, and deploy defences directly into the path of the swarm. Rank up your chosen Guild and rescue your Dwarven crew to get off this frackin’ slime-infested moon! Into the Restless Ruins A roguelike deckbuilder where you create the dungeon you fight through. Each night use your cards to expand the ruins then battle through them, harvesting Glimour from the lost souls and improving your deck. Can you reach The Warden and defeat it, so The Maiden will grant your heart’s desire?