Instruments of Destruction
Join Sharpe Industries as a vehicle test pilot and journey across the world to remote outposts where everything needs to be destroyed, using purpose-built wrecking machines such as flying bulldozers, tanks wielding quad rocket launchers, and ornithopters with grappling hooks. Master these contraptions and demolish every structure in sight across two campaigns and a Sandbox mode. Deconstruct buildings piece-by-piece or take advantage of explosive chain-reactions with Instruments of Destruction’s advanced physics system. Tackle a carnage-filled campaign filled with demolition-based objectives, then test your skills even further in dedicated high-score challenges that apply new parameters and objectives to each level. Or take a break from missions and unwind in the Sandbox mode to raze the world at your own pace. And don’t just destroy: build. Learn how to design your own machines in a dedicated epilogue campaign for the ultimate demolition experience. Use the in-built editor to construct devastating vehicles armed with chainsaws, lasers, claws, wrecking balls, magnets, vortex generators, and much more.