Hoof and Seek
Hoof & Seek is a relaxed hidden-object game set on a charming farm. Each level takes place on a single screen filled with barns, trees, fences, and other farm scenery. Somewhere in each scene, farm animals are carefully hidden. Your goal is to observe the environment, search every corner, and find them all. With 40 handcrafted levels, the challenge gradually increases as scenes become more detailed and animals are hidden more cleverly. There are no timers or penalties, allowing you to play at your own pace and enjoy a calm, focused experience. Simple controls, clear visuals, and short levels make Hoof & Seek easy to pick up and enjoyable for players of all ages. Look closely, stay observant, and uncover every hidden farm animal.