Heart of Ice by Dave Morris
A CLASSIC SCI-FI STORY The end of the 23rd century. Earth lies in the grip of a new Ice Age. Famine, cold and fanatic cults threaten what is left of civilization. Humanity is on the brink of extinction. Nine of the strongest heroes of the age come seeking the ultimate prize: the Heart of Volent, an object with the power to reshape reality. All are ruthless, powerful, determined. To succeed they must work together. But only one can have the Heart. Choose your alliances with care. Weigh up who to trust. Be ready for betrayal. When the moment comes, the future of mankind will rest on your judgement. A REIMAGINED ADVENTURE Step into a world where you control the unfolding narrative. In this interactive adventure, every choice you make shifts the story’s direction. Unlock hidden "Story Moments"—exclusive scenes and key revelations that can only be uncovered by making the right choices.