Haunted House Renovator
Set out on a path of a ghost-hunting renovator. Your task - restore haunted houses to a usable state! This is not an easy job, applying a new wallpaper won't be enough to render a house safe. You also need to deal with whatever is haunting it. Accept requests to renovate haunted houses from various eccentric owners. Scout abandoned mansions and look for signs of any paranormal activity. Make sure you're ready for the job by preparing a set of tools to aid your work. Chase away ghosts by any means possible. Sometimes your job will be as easy as catching an entity with a net and sometimes you will need to draw elaborate magic circles and perform sinister rituals. And if nothing works, you can always look for an alternative way to solve your issue - regular hauntings have two ways of getting rid of them, nice and mean. Choose your playstyle and earn different rewards based on your choices. You can even adopt certain hauntings! Looks are important, especially when convincing your customers that a house is safe. Change wallpapers, paint the walls, and replace furniture. Find a passion for interior decorations as you do what you can to keep a house from looking haunted.