Gothic Platformer Games Bundle
Three Gothic Platformer Adventures in One! Dark Burial is a retro-styled puzzle platformer. You play as a sentinel who needs to fight first squads of the enemies and light signal fires. The sentinel can shoot arrows from his crossbow and use shot arrow as a platform. A dark army approaches your lands. Light signal fires to let people know that the dark times are coming. Castle Walker is a retro-style classical action platformer, where you play as a young mage who must fight with hordes of monsters and defeat the ancient evil. You and other adventurers were invited to conquer the Castle on a Hill. Fight bosses, gain new abilities and defeat ancient evil. Rabio is a 2D small retro-styled hardcore platformer with skill-based gameplay. Little Rabio discovers the depths of the rabbit hole, full of dangers and trials. Help him pass all the trials!