EVERDARK: Undead Apocalypse
Inspired by horror and B-movies from the '80s, Everdark takes us to a city infested with vampires. Armed with stakes, garlic, crosses, holy water, and an arsenal of firearms and melee weapons, we'll fight our way through this shooter that blends classic survival horror with an oppressive atmosphere. Main features Frenetic first-person shooter that will take you back to the '80s with its atmosphere, references, and inspirations. Classic survival horror elements, including scarce resources and ammunition for your firearms, as well as puzzles that complete the experience. 15 levels full of bloodsuckers, action, exploration, and all the ingredients you could expect from a vampire story. Fearsome enemies that will only die if you manage to drive a stake through their heart. Powerful arsenal of weapons that will allow you to fight against vampires with different strategies, using firearms, melee weapons, and classic vampire-slaying tools like holy water, crosses, garlic, and the favorite among experts: the wooden stake! Everdark is the first chapter of a series of video games that will take place in the same universe. Find out what happened in Everdark and put an end to the nightmare!