Escape Room Trio Bundle
This bundle includes three escape room adventure games: ALUMNI - Escape Room Adventure SUBNET - Escape Room Adventure VENARI - Escape Room Adventure ALUMNI - ESCAPE ROOM ADVENTURE Play as a scientist transported back in time to memories of college, now trapped in the past use your puzzle solving skills to escape back to the present time. SUBNET - ESCAPE ROOM ADVENTURE Play as an IT expert sent on a mission to track down and stop the hacker group drkFORCE and their underground subway exploit before they escape! VENARI - ESCAPE ROOM ADVENTURE Embark on an escape room adventure to an ancient, mysterious island where your puzzle skills will be put to the test as you try to uncover a secret artifact.