EBOLA VILLAGE
A classic horror inspired by the original survival games of the 90s, EBOLA VILLAGE is a modern take on a first-person adventure where the main character, Maria, investigates a series of mysterious events. While sitting in her apartment and watching her favorite TV series, the broadcast is suddenly interrupted by a live report about a biological threat. Concerned for her family, Maria travels to a remote village to visit her mother and her ex-husband, Ruslan… and soon, terrible things begin to happen. Uncover the village’s dark past, piece together its intricate history, and discover who is truly behind the events unfolding there. A carefully crafted setting and oppressive atmosphere fully immerse the player in the horror of an isolated rural settlement.