Doodle Taxi
Navigate an open world city in a car, while your vision is taken away. Deliver customers fast & carefully to restore your vision. WELCOME TO THE MAGICAL WORLD OF DOODLE TAXI! Do you miss good old days? No loot boxes, no micro transactions, no season passes? Maybe early 2000s open world games? I got your back! Get ready for a Zen-like experience Doodle Taxi's main thing is being a chill taxi driving simulator game. Enjoy this beautiful world as you cruise around and color it in while unraveling the story! Whether you want to drive around like a maniac or just chill out and listen to the bumping soundtrack, this is a great pick up and play driving game! A GOOFY STORY What's the worst thing that could happen to a modern day Taxi Driver? Not getting paid? Get mugged? No. A cabbie can get cursed by a witch and lose his sight. What if that witch is unable to control her powers in this world? What happens then? WHAT THE CAR!? This is a car game obviously. And we should have cars, more than one. Unlockable, locked behind some in-game currency. But don't worry, you can earn all these without spending real money. This is a game by a gamer who misses old days for the gamers who are sick of those modern tricks to squeeze more and more money from player.