Ghost Ship PublishingAction & adventure
You there, Miner! A true dwarf doesn't shy away from a challenge, a true dwarf savours it and leaves no stone left unturned in their hunt for riches! The Complete Edition gives you everything you need to be successful in the mines of Hoxxes and unlocks all the challenges you could ever want, a long with brand new ways to handle them This bundle gives you the Deep Rock Galactic: Survivor base game and the Heavy Duty Expansion; which includes, a brand new Class with 3 Class mods, 11 new weapons, a new mission and even a new frosty Biome Become a complete dwarf, with the complete edition!