Crazy Chicken Kart 2
The racing classic remastered! The world's craziest chicken takes on daredevil courses in this fast-paced kart racing game! Start as a grouse or choose your favourite driver from the grouse family. Collect weapons and power-ups as you race around the tracks – fire them skillfully to run your opponents off the road. What are you waiting for? Watch those sparks fly!