Busway Islands - Puzzle
Busway Islands is a puzzle game about organizing roads and rails across a large archipelago. Your goal is to create a safe and efficient route between bus stations, ensuring that all passengers are picked up along the way. Challenge your logical skills with 35 unique and captivating challenges, while enjoying relaxing sound effects and having fun with challenging puzzles in a minimalist and relaxing experience.