Bum Simulator & Crime Scene Cleaner
This bundle includes: Bum Simulator - is a sandbox game bursting with inappropriate humor and memorable characters. You live on the streets of Bumsville. Do you have what it takes to adapt, survive and become an urban legend? Crime Scene Cleaner - Once you get tangled with the mob, you will forever be a part of the mob. At least they pay a decent salary and all you have to do is clean up after their dirty work, but you know what you’re doing. So clean crime scenes, earn as much money as you can, and get ready for the next mission.