Freakout: Calamity TV Show
Freakout: Calamity TV Show is a juicy Top-Down-Dual-Stick-Shooter inspired by old school arcade games and more recent Die & Retry shooters. In a disturbed dystopia filled with mutants and killing machines, you’re the star of a reality show which might get a bit too real. Fight your way through the deadly enemy waves, join the revolution, and try to take down the evil Fizzy Corp. Features - Fast and Intense action will blow your mind! - Challenge your skills from homeopatic level of difficulty to ... overdose of enemies ! - Crazy dialogues and characters, talented artist behind! - Killer Soundtrack, you cannot play without headbanging! - 2 Player Couch Coop to double the fun! - 19 Levels with varied gameplay, so close to 20! - 5 Chapters with badass Bossfights! - Beautiful 3D Graphics to display all 13 sexy enemy types ! - Customize your gear with various weapons and hero modifiers !