College Bowl
The official spin-off to the hit game LEGEND BOWL takes you from the pros into the college ranks. It's time to bring back College Football for fans of the sport who've been waiting for a College experience for a long time! Are you ready? COLLEGE BOWL is a beautifully pixelated on-field simulation experience that brings you into the world of colleges across the nation. Challenge college rivals on your way to winning a National title! Take on various game modes, including a deep Dynasty where you try to improve your school's prestige levels, all while trying to keep your coaching job along the way! Manage campus facilities, hotheaded young players, new recruits, mascots, and so much more! Experience real time physics and feel every big hit, collision and tackle. More than 2,700 offensive and defensive plays, including loads of option plays and designed QB runs add to the authenticity and innovation on the field. Dive into the world of College football where the path to success is anyone's game! College Bowl allows you to build your program into a powerhouse where you'll be met with coaching goals, disciplinary decisions, transfer portal, and scouting & recruiting challenges along the way! Teams and players are fully customizable with hundreds of logos, hairstyles, gear, mascots, team colors, accessories, and more at your finger tips. With so many options to choose from, you'll be amazed to see the College world you can build! Build custom playbooks any way your little coaching heart desires! College Bowl provides you with the tools you need to craft playbooks to match any team's strengths and style of play. Every team FEELS unique, so be prepared to scout your opponent come game day! And that's not it - the game also supports couch multiplayer for up to 4 players! Go head to head with your buddies, or split responsibilities and control on the field. Can you turn your school's football program into an all-time dynasty?