Trash Goblin
Trash Goblin is a wholesome and cosy shopkeeping game where you uncover and clean trinkets for sale! Customise them by upcycling and more to meet the eccentric requests of your endless colourful, customers. Spend your savings to upgrade your shop, buy new and better tools, and customise your space! There is no pressure, no risk, no right way to play - it is not a simulator - it's just good vibes and nice customers to serve.