Chocolate Factory Simulator
Even automatons love chocolate in the world of Chocolate Factory Simulator! Welcome to Chocolate Factory Simulator, where cogwheels and steam work overtime to create the most delicious chocolate! Use your clockwork workshop full of gourmet machinery to create every kind of chocolate your customers could dream up! The world’s steampunk technology is perfect for sweet-making, and all available to you in your manufacture. Satisfy even the most particular customers. The world of Chocolate Factory Simulator is full of different customers from different lands and altitudes, all gathering at your factory for one thing: their favorite chocolate. Take their orders and learn their preferences to win over loyal customers. Discover the colorful world outside of your workshop through their personalities. The art of chocolate. Create elaborate pralines using all the steam-and-cog-powered technology at your disposal in your workshop. Discover a variety of recipes and get creative with their presentation - change your chocolate’s shape, color, and even add some accessories to make it really stand out! Wrap it up in colorful packaging and voilà! You have created a box of beautiful chocolates! Recruit the your very own automaton! Juggling every order and whim of your customers would be a tough task on your own. That’s why you have Nougat! Nougat is your very own personal chocolate-making automaton. Give him tasks, modify him upgrade his capabilities and you will have the best chocolatier’s assistant that you could ever ask for!