Synchro Hedgehogs Bundle
A puzzle-platformer with two hedgehogs moving in sync! Polish your logic by controlling a team of twins in one move! The level is passed when the hedgehogs collect all the apples. Platformer skills are useful, but try to find a simple logical solution.