Silence & Flow
"Whom will you battle and for whose sake?" Unlock Silence, a character you once battled countless times! Use your former nemesis to execute amazing acrobatic feats. Try your hand at Score Attack Mode and SCORE ATTACK! 1 "Flow ," a special stage designed just for it! Go for the high score on the forced side-scrolling stages! This is a single-player mode, but experience points earned here are applied to Story Mode.