MOON DIVER
The Earth lies in ruins. In the year 2081, five warriors suddenly appeared during an eclipse and began the fight to take back Earth. Introducing MOON DIVER, an easy-to-control side-scrolling action game for 1–4 players. Get ready for non-stop acrobatic action on the ground, walls, and even ceilings! Characters can level up, gain new abilities, and unleash devastating special attacks known as MoonSault Combinations!