Shalnor Legends & Sequel Bundle
The First Game: In hopes of proving herself to the goddess Illeria and becoming her champion, the young Elf Rynna has ventured into the Sacred Lands. In this beautiful and yet treacherous place, one may only leave by finishing the trial designed by the goddess herself. The Sequel: The story begins with our young hero crash-landing on the shores of Thunder Island. In this treacherous yet tropically beautiful haven, he discovers an artifact of immense power. Upon realizing the true potential of the artifact, he embarks on a journey filled with challenges and hardships to unlock its full might.