Samurai Pack
The Samurai Pack offers three new character skins that reimagines favorite Mortal Kombat X characters as Imperial Samurai and Ronin. The Samurai Pack offers Ronin Kenshi, Samurai Shinnok and Jingu Kitana character skins. Kombat Pack owners get early access and should not purchase separately.