Kombat Pack
The Kombat Pack is currently available in the Mortal Kombat X Premium Edition on the Xbox Store. Kombat Pack grants early access to 4 upcoming playable characters and skin packs. Slash your opponents as Horror Icon Jason Voorhees, or play as Predator, the Ultimate Hunter. Klassic characters Tanya and Tremor complete the offer. Each fighter comes with a themed skin pack including three new skins for select characters. Also includes The Samurai Pack available April 14.