Pixie Plates: Shimmering Slopes DLC
Discover Shimmering Slopes, a chilly new destination where magical guests stop by for icy desserts, colorful jellies, sweet drinks, and other frozen delights. With this DLC, you'll unlock: - The snowy world of "Shimmering Slopes" - Chilled desserts, colorful jellies, and sweet winter drinks - Extra toppings like magic ice cream, cherries, mint, and citrus slices - New customers to serve, including snowy owls, curious rabbits, and elegant winter guests A little winter magic is on the menu!