Pixie Plates: Complete Edition
Whisk up delicious dishes, slide them onto a plate, add the perfect toppings, and serve them to a parade of adorable fantasy customers! Prepare delightful food and drinks, from decorated pastries and lovely desserts to warm soups, colorful refreshments, and other tasty specialties. Every order needs the right ingredients and finishing touches before it is ready for your magical guests. Things can get wonderfully busy in the kitchen! Watch your cooking stations carefully, keep drinks from spilling over, and make smart use of every plate as new customers arrive with fresh requests. Leave food cooking for too long or let a drink overflow, and you will have to toss it in the bin and start again. With more hungry customers arriving and several orders waiting at once, there is always something exciting happening behind the counter! Journey across 6 enchanting worlds, with 10 levels in each one. Every world brings its own atmosphere, charming customers, and themed dishes and drinks to discover! Features: - Prepare and serve a delicious variety of fantasy-inspired food and drinks - Explore all 6 unique worlds! - Create every order step by step by cooking, plating, and adding toppings - Meet adorable customers including pixies, frogs, and other whimsical creatures - Play through 60 delightful levels! - Keep your kitchen running smoothly while managing plates and multiple orders - Immerse yourself in a bright and whimsical fairy-tale setting A world of sweet creations and enchanting customers is always ready for the next order!