Garden City Bundle
This pack includes: Garden City Crown of the Empire Crown of the Empire: Around the World Garden City Garden City – turn an old manor into a flourishing park! Crown of the Empire Join Elena on an unforgettable adventure through an alternate Victorian world across the endless Emperor Desert Valley, the green banks of the Nile, a volcanic island and more! Will good conquer evil? Can Elena return the Crown of the Empire? Crown of the Empire: Around the World Join Elena on an incredible adventure through an alternate world of the Victorian era. You'll see incredible Scottish valleys, the rocky cliffs of Malta, a hot desert and much more!