8Floor Bundle 4 in 1 part 2
This pack includes: Crown of the Empire Crown of the Empire 2: Around the World Lost Artifacts 5: Frozen Queen Lost Artifacts 6: Mysterious Book Crown of the Empire Join Elena on an incredible adventure through an alternate world of the Victorian era. You'll see incredible Scottish valleys, the rocky cliffs of Malta, a hot desert and much more! Crown of the Empire 2: Around the World Join Elena on an incredible adventure through an alternate world of the Victorian era. You'll see incredible Scottish valleys, the rocky cliffs of Malta, a hot desert and much more! Lost Artifacts 5: Frozen Queen Embark on an incredible journey through various countries in a world filled with ancient monuments and mysterious artifacts, in an exciting casual strategy Treasure Hunters. Lost Artifacts 6: Mysterious Book The team of experienced treasure hunters rushes again to meet adventures!