Capcom Arcade 2nd Stadium
Play more of your favorite arcade hits from yesteryear. Includes SONSON for free! Capcom is taking you back to the stadium with another collection of your favorite classic hits! Come see what's changed, and what's completely new, in Capcom Arcade 2nd Stadium! Just Like the Good Old Days From 3D-rendered arcade cabinets to scanline filters, there's everything you need to recreate that arcade atmosphere. Fully customizable display settings let you craft your own personal experience and truly relive the glory days of arcade gaming. Brand New Ways to Play With gameplay rewind, speed adjustment, and the ability to save and load your game at any time, your old favorites will feel new all over again! Every game has online leaderboard rankings, so you can see where you stack up against players all over the world! Capcom Arcade 2nd Stadium, where retro appeal meets cutting-edge features for a fresh take on Capcom's classics! Play hard. Dominate the scoreboards. Track your progress across each game, including play count, times cleared, and personal high scores! Beat your bests, or those of your friends--there's always something to shoot/strive for! Included Title SONSON Players: 1-2 Co-Op Genre: Shooting Versions: Japanese & English Note: Player numbers differ based on the game. Multiplayer gameplay is only available locally.