AtariClassics
Atari's Recharged series modernizes classic titles with power-ups, challenges, local multiplayer, and all new soundtracks by Megan McDuffee. This bundle includes two Recharged titles: - Centipede: Recharged - Black Widow: Recharged Centipede: Recharged has you aim for a high score in the old school arcade mode and earn bragging rights with your name at the top of the leaderboard. Or test your skills and rank on the boards in one of 30 intensely creative challenges, which twist the gameplay in new and exciting ways. In Black Widow: Recharged, collect cash from downed enemies to charge a powerful web blast, or pick up one of a dozen new power-ups including explosive blasts, spread-shots, and fear, trapping all enemies in your web. Every mode and level is playable in local co-op mode with a friend.