Aquarist
Hard task - high reward Running an aquarium shop is a real challenge! Clients will entrust you with difficult tasks you have to cope with. In return, a reward awaits you. Intended for business development - buying new fish, exotic plants, a store, or developing skills. Recycling and ecology Every self-respecting entrepreneur cares about his business. Refurbishing and processing aquarium components will save you a lot of time and money and it's good for the environment. Let your imagination run wild Create an aquarium in which each fish will want to live. Thanks to the variety of objects in the game, you can implement even the craziest ideas! A green, blooming oasis or raw, antique busts? The choice is yours. Underwater dance We provide you with many species of fish and freshwater plants. Your task is to create an ecosystem that is balanced and safe for the inhabitants of your aquariums. Remember that a slight deviation from the parameters necessary for the survival of one species may be crucial for the survival of another! A broad perspective Run your store the best you can! Take care of the exhibition, sell ready-made projects and carry out individual orders. In the heat of your duties, do not forget about your charges - you are responsible for ensuring their safety, health, and food. THE PLOT Create and observe Aqua World! Learn more about fish and their behavior and take responsibility for their lives. Control the temperature, environment, and nourishment to provide a suitable environment. Don’t forget to develop your aquarium and after a while, you will be able to open an aquarist shop! MAIN FEATURES Set the aquarium of your dreams - plenty of fish, corals, algae, and decorations to set up a perfect place for your pupils! Bring it to life - create an ecosystem that is balanced and safe for the inhabitants of your aquariums. A slight deviation from the parameters necessary for the survival of one species may be crucial for the survival of another! Run your shop - Deal with the clients and difficult tasks to develop your aquarist shop. Explore nature - learn more about fish and their behavior.