Warhammer: Vermintide 2 - Warrior Priest of Sigmar
New career for Victor Saltzpyre A Warrior Priest of Sigmar fights evil in all its forms, engaging in close combat with holy purpose. As a Warrior Priest, Saltzpyre draws upon faith to empower his blows and shield himself from harm. Wielding trusty hammers or combining them with a tome or shield, he calls upon divine might to inspire comrades and strike fear into his foes. Smite the heretic with new unique weapon types: the Reckoner Great Hammer and the Skull-Splitter Hammer & Blessed Tome. Refine your battle tactics with the Skull-Splitter Hammer weapon combinations: Wield together with the Blessed Tome to invoke Sigmar’s Glory. Combine with a shield for a perfect balance of attack and defence. Dual-wield two Skull-Splitter Hammers for massive carnage. Take up a shield and flail to enforce bloody penance. Receive Sigmar’s blessings with the Warrior Priest’s unique new talent tree. Unleash divine power to smite the Pactsworn or empower your allies with new unique abilities. Don holy vestments and armor with an exclusive character skin and new voice lines. Change the appearance of your Warrior Priest of Sigmar with new cosmetics. Cosmetic included: 1 New Character Skin 1 New Character Skin Color Variation 5 New Hats 5 New Skull-Splitter Hammer illusions 5 New illusions for the Reckoner Great Hammer 5 Dual-wield Skull-Splitter illusions 5 Skull-Splitter & Shield illusions 5 Skull-Splitter & Blessed Tome illusions 5 Flail & Shield illusions 3 Portrait frames 6 exclusive paintings 1 new premium cosmetic NOTE: When purchasing Warhammer: Vermintide 2 - Warrior Priest Career you will receive 325 Shillings (in-game currency) to spend in the in-game store.