Vigor - Soldier of Fortune
"Without nation, without creed. The allegiance of the Soldiers of Fortune lies with the highest bidder and they are worth every single crown. Will you be the one who can afford their unique services?" This pack includes: Soldier of Fortune (Fleur-de-lis) Uniform set Tactical Headset (Fleur-de-lis) Headgear set Mirrorshades (Gold) 3x Bugle F1 Bugle F1 skin: Schneetarn Snow 100x ammo: 5.56x45 NATO 3x RPK-74 RPK-74 skin: Snow Black 100x ammo: 5.45x39 3x Berry M12 Berry M12 skin: Solid Black 100x ammo: 9x19 Parabellum 3x Gewehr 3 SG1 Gewehr 3 SG1 skin: Brush Red 100x ammo: 7.62x51 NATO 3x La Chiave 12 La Chiave 12 skin: Solid Black 50x ammo: Shotgun Shell 10x Adrenaline Shot 10x M67 Frag Grenade 10x M84 Flash Grenade 2500x Crowns This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.