Vigor - Blood Moon Hunter
Hunt down anyone who dares to trespass on your territory! The blood moon calls for a crimson sacrifice. Prepare yourself with the essential hunting gear and strike fear into the hearts of your oblivious victims. Answer the call of the blood moon! This pack includes: - Hunter (Red) Uniform - Sling Bag (Beige) Backpack - 200x Crowns - 5x PH M82 + 25x ammo (7.62x51 NATO) - PH M82 skin: Spray Olive - PH M82 skin: Spray Tan - 5x La Chiave 12 + 40x ammo (Shotgun shell) - La Chiave 12 skin: Flecktarn Brown - La Chiave 12 skin: Brush Brown This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.